<بسم تعالی>

شرکت پرشین طرح جهت تماس با مشتریان خود به اطلاعاتی که در فرم خرید درخواست میشد ،لازم دارد مانند شماره تلفن ثابت،موبایل،آدرس شرکت یا منزل و ایمیل ؛ و اگر این اطلاعات اشتباه یا نادرست باشند تمامی مسئولیت آن به عهده مشتری است و گروه پرشین طرح هیچ مسئولیتی را قبول نمیکند

بی اس طرح متعهد میشود که تا حداکثر ۴۸ ساعت پس از پرداخت هزینه و تائید آن توسط دپارتمان مالی سفارش شمارا آماده و تحویل دهد اما به هر صورت این زمان فقط با رضایت مشتری حاصل و در غیر اینصورت باید وجه پرداختی مشتری برگشت داده شود.

شرایط برگشت وجه و قوانین اولیه:

پرشین طرح متعهد میگردد وجه برگشتی را در مدت زمان ۷۲ ساعت به حساب متقضی واریز کند و درصورت بروز مشکل این زمان فقط با رضایت مشتری افزایش میابد
هزینه ی طراحی چت روم یا انتقال چت روم به سرور های پرشین طرح فقط یک مرتبه از مشتری دریافت می شود و پرداخت سالانه ندارد و به روز رسانی تمامی چت روم ها به صورت رایگان انجام می شود ولی هزینه ی دامنه ی چت روم با توجه به نرخ ارز به صورت سالانه دریافت خواهد شد
فضای هاست هر چت روم به صورت ماهانه قابل استفاده می باشد. یعنی پس از گذشت ۳۰ روز می بایست اقدام به تمدید هاست خود نمایید در غیر این صورت پنج روز بعد از مهلت مقرر چتروم توسط سیستم بسته خواهد شد.
هر سرویس چت روم تا مادامی که هزینه ی هاست آن به صورت ماهانه پرداخت شود پایدار باقی می ماند و جهت افزایش رضایت کاربران ، چت روم هایی که تمدید هاست انجام ندهند به مدت دو ماه روی سرور های بی اس طرح با پیام (این چت روم بسته می باشد) باقی خواهند ماند مثلا اگر ۵۰ روز بعد از بسته شدن اقدام به تمدید شود چت روم دست نخورده مجدد قابل استفاده خواهد شد ولی پس از گذشت دوماه برای همیشه حذف خواهد شد (چت روم هایی با انتقال رایگان در صورت عدم تمدید بعد از ۵ روز حذف خواهند شد).
توجه داشته باشید که اسکریپت طراحی چت روم پرشین طرح کاملا اختصاصی ایجاد شده است و دسترسی به هاست یا دسترسی مستقیم به تمامی فایل ها به مشتری داده نمیشود. دسترسی لازم برای ایجاد تغییرات دلخواه در پنل مدیریتی موجود است. و در صورت تصمیم به ترک بی اس طرح فایل های لازم به شما تحویل داده خواهد شد.در صورتی که تمایل به دریافت فایل ها به صورت کامل می باشد علاوه بر هزینه ی طراحی می بایست هزینه ی برنامه نویسی فایل ها را نیز پرداخت نمایید.
پرشین طرح به هیچ عنوان مسئول برگشت دامنه های ثبت شده،چه بین المللی و چه داخلی،به هر دلیلی نمیباشد و مشتری بعد از ثبت امکان حق درخواست استرداد وجه دامنه را ندارد
درصورتی که دپارتمان گرافیک برای متقضی طرحی را آماده و تحویل داده اند مشتری حق درخواست استرداد هزینه طراحی را ندارد
در صورتی که برای چت روم متقضی سرور اختصاصی و یا مجازی خریداری شده باشد،مشتری حق درخواست استرداد هزینه سرور را ندارد
درصورتی موجودی در ناحیه کاربری به شماره حساب و یا شماره کارت مشتری برگشت داده میشود که مشکلی از سمت بی اس طرح بوجود بیاید در غیر اینصورت موجودی قابل واریز به شماره حساب و یا شماره کارت نبوده و مشتری میتواند از آن استفاده کند.

مشتریان پرشین طرح متعهد میشوند که

درصورتی که چت روم آنها با حملات سایبری همچون Dos,DDos و Attack مواجه شد وب سایت آنها تا زمان قطع حملات تعطیل بماند.
تبصره ۱:در صورتی که مشتری دارای سرور اختصاصی بود تصمیم بر قطعی با مشورت صاحب چت روم میباشد.
در تمامی راه های ارتباطی از جمله ایمیل،تیکت،پیام کوتاه و تماس های تلفنی با تمامی کادر پرشین طرح کمال ادب را رعایت کنند و درصورت بی احترامی بی اس طرح این اجازه را دارد که وبسایت فرد خاطی را از ۱ ساعت تا ۷ روز مسدود کند.
در صورتی ارسال هرگونه هرزنامه از دامنه شما در هاست های اشتراکی باعث مسدود سازی اکانت،در وی پی اس خاموش کردن سرور و در سرور های اختصاصی پرداخت جریمه به دیتاسنتر و خاموشی یک هفته ای سرور میشود.
طبق ماده ۱۴ جرائم اینترنتی: هرکس بوسیله سامانه های اینترنتی محتویات مستهجن منتشر،معامله یا توضیع کند به حبس از ۹۱ روز تا ۲ سال و یابه پرداخت جریمه نقدی از ۵میلیون ریال تا ۴۰ میلیون ریال و یا به هر دو مجازات محکوم و تمامی اطلاعات مشتری متخلف بلافاصله بعد از مشاهده تیم نظارت بر چت روم ها بدون قابلیت برگشت حذف میشود.
طبق ماده ۱۵ جرائم اینترنتی:
چنانچه به منظور دستیابی افراد به محتویات مستهجن، آنها را تحریک، ترغیب، تهدید یا تطمیع کند یا فریب دهد یا شیوه دستیابی به آنها را تسهیل نموده یا آموزش دهد، به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج میلیون (۵٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال تا بیست میلیون (۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
ارتکاب این اعمال در خصوص محتویات مبتذل موجب جزای نقدی از دو میلیون (۲٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال تا پنج میلیون (۵٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال است.
چنانچه افراد را به ارتکاب جرائم منافی عفت یا استعمال مواد مخدر یا روان گردان یا خودکشی یا انحرافات جنسی یا اعمال خشونت آمیز تحریک یا ترغیب یا تهدید یا دعوت کرده یا فریب دهد یا شیوه ارتکاب یا استعمال آنها را تسهیل کند یا آموزش دهد، به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج میلیون (۵٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال تا بیست میلیون (۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال یا هر دو مجازات محکوم می شود.
تبصره ـ مفاد این ماده و ماده (۱۴) شامل آن دسته از محتویاتی نخواهد شد که برای مقاصد علمی یا هر مصلحت عقلایی دیگر تهیه یا تولید یا نگهداری یا ارائه یا توزیع یا انتشار یا معامله می شود.
هر اکانت قابلیت استفاده از حداکثر ۲۵ درصد از کل منابع سرور مانند CPU و Ram می باشد و در صورتی که مشتری بصورت خواسته با استفاده روش های مخرب از این مقدار فراتر رود بی اس طرح برای جلوگیری از کاهش کیفیت سایر چت روم ها ، وب سایت فرد خاطی را به مدت یک هفته مسدود میکند.
مشتریان بی اس طرح باید تا قبل از سرسید تمدید سرویس خویش هزینه آن را پرداخت کنند و درصورت عدم پرداخت پرشین طرح هیچگونه مسئولیتی را در قبال اطلاعات این مشتری نمیپذیرد.
پرشین طرح برای افزایش رضایتمندی مشتریان خود،تا ۵ روز بعد از گذشت تاریخ سر رسید فاکتور هیچ سرویس اشتراکی را قطع نمی کند.البته بی اس طرح هر زمان اختیار دارد حتی بدون اطلاع قبلی این فرصت را از مشتریان خویش بگیرد
مشتری متعهد میشود که از سرویس خریداری شده استفاده کند و هیچگونه کد انتقال دهنده به آدرس دیگر(غیر از پرشین طرح) در آن قرار ندهد.و درصورت مشاهده پرشین طرح میتواند سرویس را پاک کند
همچنین مشتری متعهد میشود که هیچگونه تلاش برای سوء استفاده و نفوذ به سرور را نداشته باشد و در صورت مشاهده پرشین طرح میتواند سرویس مورد نظر را پاک کند
مشتری متعهد می شود که از رمز های آسان برای مدیریت استفاده نکرده و به افراد غیر مجاز دسترسی ندهد.و درصورت هک شدن چت روم توسط افراد غیر مجاز به هردلیلی ( دسترسی دادن به افراد غیر مجاز و یا استفاده از کلمه عبور آسان) بی اس طرح میتواند سرویس را بطو کامل حذف کند.
مشتری باید در نظر داشته باشد که دریافت بکاپ فقط درصورتی می باشد که قصد انتقال داشته باشد.وبرای موارد دیگر پرشین طرح بکاپ از اطلاعات چت روم نخواهد داد و اگر بکاپی به مشتری داده شود.همان لحظه بعد از دادن بکاپ سرویس نیز پاک خواهد شد.

همچنین پرشین طرح متعهد میشود

تمامی سعی خود را بر پایداری سرور ها تا زمانی که متعهد به سرویس دهی به مشتریان خود میباشد بکند اما قبول کردن تمدید برای ماه بعد بسته به تصمیمات مدیران این گروه میباشد.
تبصره۱: درصورتی که سرور یا سرور ها دچار اشکالات از غیرمنتظره شده،پرشین طرح باید تمامی سعی خود را حل موقت یا دائمی مشکل بکند و تمام مقدار خسارت(از لحاظ مدت زمان قطعی) را به مدت زمان سرویس بصورت رایگان به عنوان غرامت اضافه کند.
درصورتی که پرشین طرح به هر دلیل نیاز به قطعی موقت سرور(به عنوان مثال تعمیرات نرم افزاری یا سخت افزاری) داشت تمامی سعی خود میکند تا علاوه بر اطلاع رسانی قبلی به مشتریان مربوطه تا حد ممکن این عملیات را به زمان های کم ترافیک(مانند نیم شب ها) مکول کند.
درصورتی که پرشین طرح بیش از مدت ۷ روز قادر به راه اندازی مجدد سرویس ها نشد در صورت درخواست مشتریان متعهد است که هزینه مدت زمان استفاده شده را از هزینه پرداخت شده برای دوره سرویس کم و باقی مانده را به حساب مشتری متضرر برگشت بدهد.
تمامی کادر مدیریتی و تمامی کارشناسان پرشین طرح متعهد هستند که در تمامی ارتباط های خود با مشتریان کمال ادب و احترام را رعایت کنند و درصورت عمل نکرد به این شرط از جریمه نقدی تا اخراج موقت از گروه مجازات شوند. این بند هیچ تبصره ای ندارد و تمامی کادر پرشین طرح ملزم به رعایت این بند هستند
همچنین پرشین طرح متعهد می شود که در صورت اعلام پایان سرویس دهی آخرین ورژن سیستم را به صورت کامل به عنوان هدیه به مشتریان خود اهدا کند

قوانین دیتای مشتریان و کاربران

پرشین طرح به دیتا های کاربران توجه بسیاری دارد زیرا که اعتقاد دارد که محیطی که در خانواده پرشین طرح است باید عاری از هرگونه سوء استفاده و تهاجم باشد.

ما هرگونه اطلاعاتی که در بند های زیر باشد را غیر قابل میزبانی میدانیم:

تصاویر مستهجن،تصاویر شخصی که فاقد حجاب کافی باشند،تصاویری که توهین به نظام جمهوری اسلامی و دین مقدس اسلام و ائمه باشد.
موزیک هایی که به توهین به نظام یا دین مبین اسلام باشند
هر گونه فایل های اجرایی که کاربرد مخرب داشته باشد
هر گونه فایلی که حریم شخصی کابران را به خطر بیندازد
هر فایلی که توسط کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه درخواست حذف آن را داشته باشد

پرشین طرح بعد از مشاهده هر گونه عدم رعایت قوانین:

بار اول: اخطار کتبی ارسال توسط ایمیل
بار دوم: اخطار کتبی توسط ایمیل و تعطیلی ۲۴ ساعت چت روم
بار سوم: اخطار کتبی توسط ایمیل و تعطیلی ۴۸ ساعت چت روم
بار چهارم: اخطار کتبی توسط ایمیل و تعطیلی ۹۶ ساعت چت روم
بار پنجم: اخطار کتبی توسط ایمیل و تعطیلی یک هفته ای چت روم
بار ششم: تعطیلی کامل روم و بازگشایی فقط به شرط پرداخت ۱۰۰ هزارتومان جریمه نقدی

توجه فرمائید با توجه به کاربر محور بودن چت روم ها،فایل هایی که مستقیما مربوط به کاربران میشوند(مانند آواتار ها) توسط هیئت نظارت حذف میشوند.

مدیر هر چت روم موظف است تا ۲۴ ساعت بعد از دریافت اخطاریه به رفع مشکل بپردازد و از طریق تیکت به هئیت نظارت گزارش خود را ارائه نماید.



Wednesday, September 23, 2020

« بازگشت